Nalazite se ovdje: Zdravlje i ljepota  »  Savjeti  »  Kako vježbati callanetics?

Kako vježbati callanetics?

Objavljeno je u kategoriji Savjeti       
Kako vježbati callanetics?

Callanetics je specifična, autorska vrsta aerobika njezino vježbanje može dati spektakularne efekte u samo dva tjedna. Saznajte kako pravilno izvoditi vježbe da bi se radovali lijepim i isklesanim izgledom.

Callanetics je autorski sastav vježbi stvoren 80tih godina prošlog stoljeća Callan Pincknez, po njoj se zove program. Callan kojoj je stalo na fizičkoj sposobnosti i isklesanom izgledu zbog problema s kičmom koje je imala od djetinjstva nije mogla izvoditi standardne vježbe u teretani ni raditi invazijske za zglobove aerobne vježbe. Imajući na umu želju da lijepo i zdravo izgleda odlučila je se izraditi vlastit sastav vježbi, zahvaljujući kojem će moć sačuvati fizičku sposobnost i lijep izgled bez oštećenja zdravlja.

Kako je odlučila, tako joj je uspjelo – Pinckeney je stvorila program vježbi koji je postao toliko popularan da 80tih i 90tih godina su ga koristili skoro svi kojima je stalo do lijepog izgleda. Program je davao zadivljujuće efekte – već nakon nekoliko sesija su bili vidljivi spektakularni rezultati – vježbe i razumna dijeta su uzrokovale gubitak nepotrebnih kilograma i mekšu kožu bez celulita u samo nekoliko dana. Zahvaljujući nevjerojatnoj učinkovitosti, je callanetics postao jako popularan u cijelom svijetu i od trenutka nastanka do danas je stekao milijune simpatizera u cijelom svijetu.

Kako vježbati callanetics? Najbolje je vježbati pod okom instruktora ili koristiti sastave snimljene na CDu. Za izvođenje vježbi ne trebaju nikakve sprave, samo malo želje i slobodnog prostora kod kuće. Izvodeći vježbe treba pamtiti o odgovarajućoj poziciju i također o tome da ponavljamo pokrete u određenom instruktorom redoslijedu. Uvjet za dolazak do očekivanih efekata je također izvođenje pokreta u određenom vremenu i tijelo u pokretu – u početnoj fazi je najbolje vježbati callanetics svakodnevno po sat vremena, postepeno smanjujući broj treninga. Nakon kure za mršavljenje, radi održavanja efekata je moguće vježbati 2-3 puta tjedno po 15 minuta.