Nalazite se ovdje: Zdravlje i ljepota  »  Savjeti  »  Načini na napade gladi pri mršavljenju

Načini na napade gladi pri mršavljenju

Objavljeno je u kategoriji Savjeti       
Načini na napade gladi pri mršavljenju

Stalo vam je do toga da brzo smršavite, ali ne možete savladati stalne napade gladi? Pročitajte naše upute i upoznajte način kako savladati želju da jedete za vrijeme dijete koji primijenjutete!

Večernji napadi gladi je najjednostavniji put do toga da postanete debeli: ako jedete velik, kaloričan obrok, opterećujete organizam koji ne može probaviti dostavljenu količinu energije i skladišti je u obliku masti. Da bi to izbjegli, dovoljno je primijeniti nekoliko jednostavnih pravila:

1. Jedite pet-šest obroka dnevno: tri glavna i dva tri predjela.
2. Čuvajte da pauza između njih ne prelazi 3 sata.
3. Pijte barem dvije litre voda dnevno.
4. Odustanite od proizvoda sa visokim glikemijskim indeksom.
5. Jedite punozrne proizvode koji imaju puno vlakna.
6. U slučaju napada gladi popijte vodu, neslađeni biljni ili voćni čaj.

Ako glad ne pušta, možete si dozvoliti pojesti sirovo povrće s malo kalorija: mrkva, paprika, krastavac ili miks salata s dodatkom male količine maslinovog ulja. Dopušta se i voće, ali zbog veće količine kalorija se preporučuje konzumiranje onoga koje sadrži velike količine voda: jagode, lubenice, maline, grejp ili ribizle. Savršeno predjelo među obrocima mogu biti isto juhe od povrća bez dodatka mesa i vrhnja. Bezuvjetno treba odbaciti tzv. „brze snackove“, posebno sa brašnom i onih koji sadrže veliku količinu šećera. Ako gore navedeni savjeti ne daju očekivan rezultat, vrijedi otići nutricionistu koji će nam pomoći sastaviti jelovnik na takav način da što je moguće najučinkovitije minimaliziramo napade gladi.