Nalazite se ovdje: Zdravlje i ljepota  »  Problemi  »  Besanica u trudnoći – što raditi?

Besanica u trudnoći – što raditi?

Objavljeno je u kategoriji Problemi       
Besanica u trudnoći – što raditi?

Besanica je problem koji zajedno s razvojem fetusa dotiče sve veći broj trudnica. Razloga za to stanje ima više, ali postoje načini za barem djelomično rješenje tog problema.

Što uzrokuje besanicu?

Prvi trimestar trudnoće, u kontekstu besanice je raj za buduće majke. U tom razdoblju nemaju najmanje probleme sa spavanjem, a ujutro im se obično ne da ustajati rano. Na žalost u sljedećim mjesecima svaka trudnica mora računati s besanim noćima.

Glavni uzrok nedostatka sna je sve veći trbuh koji majkama smeta u nalaženju udobnog položaja čak i ležeći. Mnoge žene se žale isto tako na to da drugi problemi vezani za trudnoću im ne dozvoljavaju mirno spavati. Ovdje se radi između ostalog o grčevima nogu, česte posjete u toaletu uzrokovane tenzijom maternice na mokraćni mjehur i probleme s disanjem kada maternica stišće ošit. Mnoge majke se žale također na pojačanu aktivnost svog djeteta baš po noći. Sljedeći udarci tada postaju uzrok buđenja majke.


Kako se snalaziti s besanicom?

Na žalost nema jedan čudesan način zahvaljujući kojem nakon što legnemo u krevet ćemo moći odmah zaspati. Ali možemo pripremiti sebe i prostoriju u kojoj spavamo da bi odmor u njoj bio bolji.

Prije svega treba pamtiti da spavaća soba postane naš azil zbog toga u njoj ne bi trebali završavati posao ili voditi teške diskusije s partnerom. Prije nego što odemo spavati takvu prostoriju treba prozračiti i provjeriti dali je temperatura ispod 21 stupnjeva Celzijevih. Rolete i zastori trebaju biti zatvoreni da nam ne smetaju svjetla s ulice.
 

Ako je vrijeme dobro, vrijedi otići na večer u kratku šetnju, zahvaljujući kojoj ćemo dati kisik organizmu. Umjesto brzog tuširanja možemo si priuštiti toplu, relaksirajuću kupelj i prije spavanja dodatno popiti čašu melise. Nedostatak udobnog položaja i je veliki problem, ali najbolje je probati zaspati na lijevoj strani, jer takav položaj poboljšava cirkulaciju krvi u našem organizmu i zahvaljujući tome jednostavnije zaspimo.